خواهر

ساخت وبلاگ

نحوه کاشت درخت گردو چگونه مي باشد:

درخت گردو؛ ازجمله درختاني است که به دليل داشتن مغز گردويي مفيد براي بدن، پوست و مو و نيز دارا بودن چوب فوق ‌العاده آن بسيار پرطرفدار است. نهال گردو داراي نژاد هايي مختلفي است که در زمان کاشت نهال گردو؛ بهتر است به فاکتورهايي ازجمله مطابقت وضعيت آب و هوايي منطقه کاشت با نوع نهال، سالم و بدون آفت بودن نهال‌هاي انتخاب‌شده و … توجه زيادي شود.

ولي در عين‌ حال همه نژاد ها در مورد نحوه کاشت درخت گردو؛ و مراقبت ‌هاي بعد از آن مشابه مي‌باشند و مي‌توان اين موارد را براي همه آن‌ها تعميم داد. در زمان کاشت بايد به نوع خاک، ميزان آبياري، نحوه هرس کردن و نيز مهم‌تر از همه فاصله بين کاشت درختان گردو، دقت زيادي شود. زيرا درخت گردو؛ مانع رشد درختان ديگر در اطراف خود مي‌شود و فضاي بسيار زيادي را اشغال مي‌کند.

https://brandmann9.tumblr.com/

انواع نژاد درخت گردو:

اگر به کاشت درخت گردو علاقه داريد، بايد بدانيد که اين محصول، داراي رقم‌ها و گونه هاي متفاوتي است. به‌ صورت کلي، انواع نژاد گردو را مي‌توان به دو دسته ايراني و خارجي تقسيم‌ بندي نمود. همانطور که پيشتر اشاره کردم، انواع ايراني با کيفيت‌ تر، پرمحصول‌ تر و پرطرفدارتر هستند. گردوهاي خارجي نيز اکثرا پيوندي هستند و از لحاظ اقتصادي به‌صرفه هستند.

انواع نژادهاي ايراني درخت گردو شامل:

گردوي دماوند؛

گردوي ضيا آباد قزوين،

درخت گردو تويسرکان،

گردوي مراغه،

گردوي خوشه اي،

گردوي اسميت و… ديگر ارقام محلي باغات گردو که کشت آنها محدود مي باشد.

انواع نژادهاي خارجي نهال گردو شامل:

درخت گردو چندلر،

گردو فرنور،

گردوي ژنوتيپ آريا،

گردوي اسرائيلي،

درخت گردوي پورتوريکويي،

گردوي پکان،

گردوي فرانکت،

گردو پدرو،

گردو کانادايي و…

نهال گردو سردسيري :

در ابتدا براي کاشت نهال گردو؛ لازم است انواع گردو را بشناسيد. با ويژگي 2 گونه ي گردو آشنايي پيدا کنيد. چرا که کاشت گردو؛ مانند ساير نهال ها و گياهان نياز به 1 محيط با آب و هوايي ثابت دارند. همانطور که مي دانيد از ميان 28 رقم از انواع نهال گردو، گونه هايي را بايد انتخاب کنيد که مناسب براي احداث باغ گردو؛ در مناطق سردسير باشند. مناطق سردسير داراي بافت متفاوتي هستند. جغرافياي مناطق سردسير به گونه اي است که در فصل پاييز بادهاي سرد شروع به وزيدن مي کنند.

اين بادهاي سرد پاييزي قابليت اين را دارند که درختان پر بار گردو را نيز از بين ببرند. اگر در اين مناطق به اشتباه گونه اي از کاشت گردو؛ را انتخاب کنيد، که مناسب اين شرايط نيست و در مناطق سرد به ميوه دهي نمي رسد، باعث مي گردد که باغ گردوي شما از بين برود و به باردهي درختان گردو دست پيدا نکنيد.

چرا که نهال ها حساس به دماي محيط و اطراف خود هستند. در صورت کاشت درخت گردو ها در اين مناطق، پديده ي يخ زدگي اتفاق مي افتد و اين عامل در ابتدا مي تواند به نابودي نهال و سرانجام باغ گردو؛ شما منجر شود.

انواع نهال هاي گردو مناسب کاشت مناطق سردسير :

نهال گردو کانادايي مناسب ارتفاع تا 2300 متر

گردو فرنور مناسب ارتفاع تا 2300 متر

گردو چندلر مناسب ارتفاع تا 1500 متر

https://www.reddit.com/r/business/Idea/x0h9i3/httpsalphanahalir/

 

نهال گردو گرمسيري :

احداث باغ گردو؛ در مناطق گرمسير کشور، مانند مناطق سردسير نياز به آگاهي دارد. گونه هاي نهال گردو مناسب براي اين مناطق تحمل هواي سرد را ندارند و اصطلاحا مقاوم به سرما نيستند. در مناطق گرمسير ممکن است با کم آبي مواجه شويد و کم آبي در شهر هاي جنوب ايران مانند: کيش، قشم، هرمزگان و… بسيار مشهود است. ميزان بارش نيز عاملي است که هر ساله نمي توان به آن اکتفا کرد. چرا که 1 سال ممکن است ميزان بارش در حد مطلوبي باشد اما سال بعد اين ميزان به کمترين حد خود برسد.

از بين 28 رقم از انواع نهال گردو؛ هر نهال نياز به 1 ميزان آب دهي دارد و اگر گونه اي را انتخاب کنيد که در شرايط درستي قرار نگرفته است و جزو نهال هايي باشد که به سرما و ميزان آب دهي زياد احتياج داشته باشد؛ ممکن است بار دهي ميوه هاي آن به زمان ديرتري موکول شود. که در نهايت اين عامل مي تواند سود دهي حاصل از باغ گردوي شما را به تعويق اندازد.

نکته اي که براي کاشت درخت گردو در مناطق گرمسير حائز اهميت است؛ اين است که نسبت به مناطق سردسير داراي تنوع زيادي از گونه هاي نهال گردو نيستيد. در نتيجه انتخاب هاي محدود تري داريد.

انواع گردو مناسب کاشت مناطق گرمسير :

نهال گردو پکان مناسب ارتفاع تا 200 متر

نهال گردو لارا ارتفاع تا 200 متر

بهترين زمان کاشت نهال گردو چه فصولي هست:

بين اواخر فصل پاييز تا اوايل بهار، به علت شرايط خوب خاک و آب ‌و هوا، مي‌تواند زمان مناسبي براي کاشت نهال گردو، باشد. ولي از آن جايي‌که نهال به سرما حساسيت دارد، سعي کنيد در زمستان از کاشت seedlings، خودداري نماييد. نهال‌ ها را نيز بلافاصله قبل از اينکه جوانه بزنند، بايد در خاک مناسب و مساعد کاشت.

انواع روش کاشت درخت گردو:

اکنون اجازه دهيد که بحث را اندکي تخصصي‌تر کنيم و وارد مقوله کاشت درخت گردو شويم. به‌ صورت تخخصي ، کاشت درختان گردو، مي‌تواند از دو روش زير انجام بپذيرد:

تهيه بذر و کاشت آن:

در اين صورت شما بايد بذر گردو مناسب و باکيفيت خريداري کنيد، آن را عموما در يک ظرف اب به مدت 72 ساعت تا 1 هفته قرار داده و پس ريشه زدن در ظرف کوچک خاک قرار داده و سپس در خاک باغ بکاريد. منتظر شويد تا به اندازه کافي رشد کرده و سپس به محل اصلي کاشت، منتقل کنيد. البته اين روش چون پردردسر است، چندان توصيه نمي‌شود.

تهيه نهال و کاشت آن:

راحت‌ ترين روش براي کاشت درختان گردو است و تنها کافي است که با مراجعه به نهالستان‌ها معتبر مانند آريا نهال، نهالي  با کيفيت را خريداري نموده و سپس آماده‌ سازي زمين، آن را کاشته و مراقبت نماييد. البته بايد بدانيد که کاشت اين درخت در باغچه نيز ممکن است، اما به دليل محدوديت در فضا، ممکن است محصول چنداني نداشته باشد.

آب و هواي مناسب  پرورش درخت گردو:

به‌ صورت کلي، بهترين شرايط براي کاشت نهال گردو، آب و هواي سرد و کوهستاني است؛ اما نه آنقدر سرد که در حد يخبندان باشد و به آن آسيب بزند. از طرف ديگر اين درخت براي اينکه بيشترين و باکيفيت‌ترين محصول را داشته باشد، بايد در معرض گرما نيز باشد. بهترين دما براي کاشت درخت گردو، از -10 درجه الي 38 درجه سانتي‌گراد است. البته برخي از انواع و رقم‌هاي اين درخت وجود دارند که در برابر سرماي‌ زمستانه، از خود مقاومت بيشتري نشان مي‌دهند.

چگونه گردو بکاريم؛ نکات مهم زير را از دست ندهيد.

محل قرار گيري پيوند بسيار مهم است. بعد از کندن خاک براي کاشت نهال گردو و آماده سازي شرايط مناسب کاشت، محل پيوند بايد حدود 15 سانتي متر از سطح خاک بالاتر باشد تا ريشه ها به طور مرتب در خاک قرار گيرند و درهم تنيده نشوند.

معمولاً مقداري خاک به شکل کله قند در انتهاي چاله نهال ريخته شده و ريشه هاي نهال را به طور مرتب روي آن قرار ميدهند. ريشه ها با خاک زهکشي پوشانده شده و مي توانيد ناحيه اطراف نهال ها را در يک کاسه شکل دهيد تا آب به خوبي حل گشته و در نهايت جذب ريشه شود.

نهال را عمود بر سطح زمين قرار دهيد و بررسي کنيد که از دو طرف نيز يکسان و تراز باشد.

قبل از آب دادن، معمولاً خاک اطراف گياهچه با يک ضربه پا فشرده گشته و فوراً آب گيري انجام مي شود. از آن پس بايد نهال ها آبياري شوند تا گياه ريشه هاي جديدي توليد کند و بيشترين ميزان رطوبت خاک را داشته باشد.

ارتفاع چاله ها بهتر هست ?? سانت و قطر ?? سانت باشد.

از ريختن کودهاي حيواني نپوسيده به شدت خودداري کنيد. (براي تقويت رشد بيشتر اندام هاي رويشي از اواخر فروردين ماه کودهاي شيميايي اطلاع خواهيم داد تا استفاده بکنيد)

دقت شود محل پيوندها حتما ?-?? سانت بالاتر از سطح خاک باشد.

موقع کاشت نهال گردو بايستي به شاخه اصلي (رنگ محافظ تنه) با قلم مويي رنگ آميزي بکنيد. اين رنگ را ميتونيد از محصولات کشاورزي تهيه کنيد.

براي زمين‌هايي که طريقه آبياري درخت گردو بصورت غرقابي است و قطره اي نيست، حتما براي هر نهال تشتک درست بکنيد تا موقع آبياري نهال گردو، آب با تنه نهال برخورد نکند و باعث آفت و پوسيدگي طوقه نشود.

آبياري نهال گردو بلافاصله پس از کاشت بايد انجام شود.

نحوه کاشت نهال گردو به چه شکلي است:

براي کاشت نهال گردو؛ بايد حفره‌هايي را در خاک ايجاد کنيد. فاصله بين اين حفره‌ يا چاله ها مي‌تواند بين 6 تا 7 متر باشد تا فضاي لازم براي رشد trees، آماده شود. فاصله بين نهال ‌ها براي کسب انرژي آفتاب و نيز جذب مواد مغذي از خاک بسيار مهم و حياتي هست. نهال ‌ها بايد در عمق بين 5 تا 8 سانتي‌متر در داخل خاک قرار گيرند.

البته چيزي که در کاشت نهال بسيار حائز اهميت مي باشد، انتخاب نهالي مناسب با جغرافياي کاشت شما مي باشد. براي مثال در مناطق معتدل تا نسبتا سردسير، از ارقامي مانند: نهال گردو چندلر، نهال گردو فرنور، نهال گردو اسرائيلي، نهال گردو خوشه اي و… استفاده مي شود و در ارتفاعات بسيار کم و مناطق گرمسير از ارقامي مانند: نهال گردو ژنوتيپ و يا گردو پکان استفاده مي شود.

نحوه کاشت درخت گردو در باغ:

براي کاشت درخت گردو، فصل بهار بهترين زمان است. توصيه مي‌شود که اگر قصد داريد کاشت را با هدف احداث باغ انجام دهيد، از نهال استفاده نماييد. براي کاشت گردو، در گام اول بهتر است تمامي علف‌ هاي هرز باغ را ريشه‌ کن کنيد و خاک را نيز آماده کنيد. خاک بايد تهويه و زهکشي مطلوب داشته باشد و PH آن نيز بين 6 الي 7 باشد.

از آنجايي که ريشه گردو تا 3 متر هم در خاک فرو مي‌رود، بهتر است که خاک کاشت، نرم باشد. هر اندازه که محيط کاشت نورگيرتر باشد، باردهي بهتر خواهد بود؛ از همين روي، توصيه مي‌شود که درختان گردو را با فاصله بکاريم. حداکثر فاصله هر درخت، بسته به نژاد آن از 7 متر تا 12 متر باشد. در ارقام قديمي باغات گردو حداقل 10 متر را در نظر مي گرفتند اما در باغات نوين کشاورزي جديد که ارقام پيوندي استفاده مي شود، از الگوي کاشت 7 متر مربع استفاده مي شود.

خاک مناسب براي کاشت درخت گردو چه مشخصاتي دارد:

خاک يکي از مهم ‌ترين و مؤثر ترين مواردي است که در تنومندي و باردهي درخت گردو؛ تأثير فوق‌ العاده‌اي دارد. خاک مي‌تواند مواد مغذي موردنياز گياه را تأمين کرده و کيفيت محصول را نيز ارتقا ببخشد. خاک مناسب براي کاشتن نهال گردو؛ بايد بافت ماسه‌اي ريز داشته باشد تا شرايط را براي پيشروي ريشه مهيا نمايد.

در مسير رشد ريشه نبايد سنگريزه و يا رسوبات شن و ماسه باشد، چون ريشه تا عمق سه متري خاک نفوذ خواهد کرد. پي هاش (ph) مناسب خاک نيز بايد در حدود 6 تا 6.5 باشد تا درخت گردو، با آن سازگاري پيدا کند. براي اينکه مطمئن شويد خاک از هر نظر براي کاشت نهال گردو، آماده است، بهتر است نمونه‌اي از خاک را به آزمايشگاه برده و با توجه به کمبود مواد مهم مفيد در آن، تمهيدات لازم را براي رفع آن‌ ها اتخاذ نماييد.

نحوه آبياري درخت گردو چه ميزان و به چه تعداد دفعاتي بايد انجام شود:

بعد از کاشت نهال هاي گردو؛ بهتر است آبياري را شروع کنيد. نهال ‌هاي جوان نياز به آبياري ممتد دارند و بهتر است براي رفع کمبود آب  از آبياري قطره‌اي نيز استفاده شود. هرچه سن درخت بالاتر رود، به علت قوي ‌تر شدن ريشه در جذب مواد معدني از خاک، مدت ‌زمان و ميزان آبياري نيز کاسته مي‌شود. زماني که درخت گردو دوساله شد، مي‌توانيد در ماه يک تا سه بار آبياري را انجام دهيد. نکته‌اي که بايد توجه شود اين است که آبياري زياد نيز به ريشه درخت آسيب زيادي وارد مي‌کند. بنابراين به تعداد و ميزان آبياري بايد بسيار دقت نماييد.

ميزان آبياري درختان گردو، به منطقه و محيط کاشت آن‌ها بستگي دارد. طبيعي است که در مناطق خشک، آبياري اهميت بيشتري پيدا مي‌کند. علاوه‌برآن، سن درخت نيز در ميزان آبياري دخيل است. به‌طور کلي، آبياري اين درخت در دوسال اول کاشت، اهميت زيادي دارد و بايد به‌صورت منظم و به مقدار زياد انجام شود. اما با رشد و بلوغ درخت، اين ميزان کاهش مي‌يابد. در مناطق خشک و گرمسيري، بايد آبياري دستي نيز صورت بگيرد.

بعد از کاشت نهال گردو، مي‌توان آن را به چند صورت آبياري کرد: غرقابي، نواري، قطره‌اي، باراني و بابلر. در آخر بايد توجه داشته باشيد که در فصل پاييز و به خصوص زمستان، اين درخت ديگر نيازي به آبياري ندارد. توصيه مي‌شود که آبياري درخت بعد از اتمام مهر، متوقف شود؛ زيراکه آبياري در اين دو فصل، باعث آسيب به درخت خواهد شد.

هرس کردن نهال درخت گردو در چه فصلي مناسب است:

بعد از کاشت نهال گردو و افزايش سن کاشت، بايد هرس را انجام دهيد. همچنين حذف علف هاي هرز بايد قبل از زمان کاشت گردو؛ و نيز در مدت رشد نهال ادامه داشته باشد. براي هرس کردن درخت گردو زمان مناسب و انتخاب شاخه ‌هايي که بايد هرس شوند، اهميت زيادي دارد. بهترين فصل براي هرس درخت گردو، در فصل بهار و تابستان است. دلايل زير مي‌تواند علل انتخاب اين فصل براي هرس مي باشد.

زماني که شاخه برش داده مي‌شود، در سطح‌ رويي محل برش شيره‌اي خارج مي‌ شود که ناشي از فشار ريشه ‌هاي قوي درخت به سمت بيرون است.

زماني که در فصل سرد، هرس انجام شود، اين شيره يخ‌زده و مي‌تواند باعث آسيب به بافت درخت شود. بنابراين نبايد در فصل سرد هرس درخت گردو، انجام شود.

يکي ديگر از علل عدم هرس شاخه‌ها در فصل سرد، رطوبت در محل برش درخت و احتمال شيوع بيماري‌ ها و آفات بوده که آسيب جدي به محصول و ميوه گردو وارد خواهد کرد.

براي هرس مناسب درخت گردو، ابتدا بايد نژاد آن را به خوبي بشناسيد و با فيزيک هر نژاد، به خوبي آشنايي داشته باشيد؛ زيرا که با توجه به فيزيک هر درخت، بايد شاخه‌هاي خاصي را هرس نمود. هرس موجب مي‌شود که درخت اندازه مناسبي داشته باشد، قدرت رشد و باردهي آن حفظ شود.

شاخه‌هاي خشک و مزاحم حذف و در عوض شاخه‌هاي تازه جايگزين شوند.براي درختان جوان و ميانسال بايد انتهاي شاخه‌هاي 3 ساله، و براي درخت‌هاي بالغ، بايد انتهاي شاخه‌هاي 4-5 ساله را بريد.

چه کود هايي براي رشد درخت گردو نياز است:

کود دهي براي تقويت خاک بسيار ضروري و لازم به نظر مي ‌رسد. ولي اينکه چه کودي براي کاشت نهال گردو؛ مناسب است مسئله مهمي مي باشد، زيرا کود دهي بيش از نياز درخت بجاي افزايش کيفيت و کميت محصول، باعث از بين رفتن آن خواهد شد. براي اين کار توصيه مي‌شود مقداري از خاک را به آزمايشگاه برده تا در آنجا آناليز هاي لازم روي خاک انجام شود و ميزان فقر مواد معدني را شناسايي نمايند. سپس بر اساس کمبودهاي خاک، کود دهي مناسب را شروع نماييد.

زمان کود دهي نيز از اهميت زيادي برخوردار است. توصيه مي‌شود کود دهي را در فصل بهار و قبل از اينکه گردوهاي جديد شروع به رشد نمايند انجام دهيد. کود هاي مهم شامل کود نيتروژن براي تشکيل اسيد هاي آمينه در محصول گردو، کود فسفر براي رشد گياه و بهبود روند فتوسنتز و کود پتاسيم براي بالا بردن سطح ايمني trees walnuts، در برابر بيماري ‌ها و آفات مي‌باشد.

چه آفات و بيماري‌هايي پس از کاشت درخت گردو تهديد کننده مي‌باشند:

به‌ صورت کلي، درخت گردو بخاطر ويژگي‌هايي که دارد، نه تنها آفت خاصي ندارد، بلکه آفت‌ها را دفع نيز مي‌کند. در اين ميان تنها سنجاب را مي‌توان آفت اين درخت به شمار آورد. براي مقابله با آن نيز توصيه مي‌شود تا شاخه‌هايي که در ارتفاع کمتر از 1 متر قرار دارند را ببريم و به تنه درخت نيز رنگ محافظ بزنيم. اگر درخت باز هم دچار آفات حشره‌اي شد، مي‌توانيم از سموم ارگانيک استفاده کنيم.

دفع آفت و بيماري در درخت گردو؛ با توجه به حجم زياد آن تا حدودي سخت مي باشد. بنابراين تا مي ‌توانيد بهتر است از بروز بيماري هاي درخت گردو؛ بايد پيشگيري نماييد. اين آفات غير از اينکه به محصول آسيب‌زده و کيفيت آن را پايين مي‌آورد، براي افرادي که قصد استفاده از چوب درخت گردو ؛ را دارند نيز بسيار ضرر رساننده است؛ زيرا برخي ويروس‌ها و باکتري‌ها در تنه درخت رشد کرده و به آن آسيب وارد مي‌کند.

مهم‌ ترين اين آفات شامل کرم گردو، کرم ميوه، مگس پوست خوار و …مي باشند. نکته‌اي که بايد توجه زيادي شود، انتخاب نهال قبل از کاشت گردو؛ است که بايد در مورد خريد آن دقت زيادي شود تا بدون آفت و بيماري باشد.

انواع روش‌هاي خشک کردن مغز گردو:

بعد از برداشت محصول درخت گردو، براي اينکه بتوان آن‌ها را روانه بازار کرد، لازم است که ابتدا مراحلي را پشت سر گذاشت و به عبارت ديگر، بايد گردوها را خشک نمود. خشک کردن گردو، باعث مي‌شود که وزن آن ثابت مانده و خالص باشد، به علاوه از فساد و کپک زدن آن نيز جلوگيري مي‌شود. قبل از شروع فرآيند خشک کردن، ابتدا بايد پوست سبز گردوها را از بدنه ي چوبي گردو جدا کرد و سپس مغز را شست. بعد از اين دو کار، گردو را مي‌توان به دو روش سنتي و صنعتي، خشک نمود.

براي خشک کردن به روش سنتي، معمولا محصول را روي ملحفه پهن کرده و در محيطي که از تابش مستقيم آفتاب دور باشد، قرار مي‌‌دهند. هر چند روز يکبار هم گردوها را جا به جا مي‌کنند تا از هر طرف به خوبي خشک شوند. از طرف ديگر، در روش صنعتي، معمولا گردوها را در اتاقي مخصوص که کف آن از توري است، قرار مي‌دهند. در اين اتاق گرم‌کن وجود دارد و گرما به کمک فن، به خوبي جا به جا مي‌شود.

https://myspace.com/brandmann9

https://en.gravatar.com/brandmann9

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 116 تاريخ : جمعه 27 آبان 1401 ساعت: 11:49

سئوسايت جه تاثيري بر بالا رفتن ميزان فروش دارد؟

رابطه بين موقعيت خود را در صفحه نتايج جستجو و ترافيک ورودي از طريق بازديد کنندگان استo.is غيرخطي. اين به اين معني است که يک تغيير کوچک در اين موقعيتable قادر به ايجاد يک تغيير بزرگ در ترافيک است. با کوچکترين تغيير-پمپ و افزايش جدي ترافيک. به بازديدکنندگان بيشتر اعتماد کنيد افرادي که بازديد مي کنند چيزي را جستجو مي کنند و به شما دسترسي پيدا مي کنند-شايد در مقايسه با شخصي که مي خواهيد از سايت شما به هيچ وجه ديگر بازديد کنيد-به سايت شما بيشتر اعتماد مي کنند (با فرض اينکه با محتواي ضعيف و بي سود و تجاري با هدف فريب مخاطب باشد-نبايد برخورد کرد و حسن نيت شما را حس کرد). به کاربر احساس خود را جستجو در وب و خواندن مقالات خود را و کشف quite در طبيعت کاملا متفاوت از احساس است که شما به سايت کارگرداني شده است. ممکن است با خود بگوييد-مثلا وقتي کسي مرا مي شناسد يا در شبکه هاي اجتماعي مرا دنبال مي کند.به پيشنهاد من اعتماد خواهند کرد. اين کاملا درست است. اما به هيچ وجه فراموش نکنيد که در اين مورد you شما اعتبار خود را صرف محتواي خود مي کنيد. هنگامي که شما افزايش moz da به ايجاد محتوا بوده ام و بر اين باورند که شما واقعا به جلو چيزي مفيد و با ارزش why و cre اعتبار سايت شما است تصور کنيد که سايت يا وبلاگ خود را به شخصي معرفي مي کنيد و او مي خواهد اعتبار سايت شما را بررسي کند. بديهي است که او-اگر متخصص باشد-حداقل از سه روش استفاده خواهد کرد: چند روش براي خواندن محتواي شما (ارزيابي مستقيم محتوا) رتبه الکسا وب سايت شما را بررسي مي کند (طبق مخاطبان شما) جستجو براي چند کلمه کليدي مربوط به موضوع سايت شما در مورد رتبه بندي الکسا ممکن است بتوانيد بهانه هايي را مطرح کنيد که محتواي شما تخصصي است و مخاطبان کمي دارد و هيچ کس نبايد انتظار مخاطبان انبوه را داشته باشد-اما گوگل حاضر نيست محتواي شما را به ديگران توصيه کند-اين به سادگي قابل قبول نيست. عبارت" به هر حال ارمو مجموعه اي از تکنيک ها است " به معناي حدود پنج يا ده سال پيش بود. هوش مصنوعي و يادگيري ماشين روز به روز قدرتمندتر مي شوند و پيشنهاد نکردن توسط موتورهاي جستجو مي تواند تا حدي به اين معني باشد که شما به نيازها و نگراني هاي مخاطبان در فضايline توجه نمي کنيد و براي قلب خود مي نويسيد. کمک به حفظ رتبه الکسا سايت شما مهم نيست که چه ما مي گويند رتبه الکسا مهم نيست و ارزش امروز lower پايين تر از گذشته است (که واقعا است) دوباره as همانطور که گفتيم بالا کمي al الکسا يکي از معيارهاي قضاوت اساسي براي سايت شما است. از اين منظر, ما مي توانيم رتبه الکسا به اثر مهارت هاي ارتباطي پايه, تشبيه: ما انسان ها, فراتر از کيسه, کفش, و it. اما من همچنين مي دانم که در نگاه اول همان معيارها در قضاوت ديگران تاثير مي گذارد و اصلاح مي شود تا زمان و انرژي مورد نياز ما را صرف کنيم. بنابراين اگرچه رتبه بندي الکسا نبايد اولين ما باشد conce.it منطقي است که مکاني را در وسط يا انتهاي ليست نگراني هاي خود به ارگن اختصاص دهيم. تعداد کمي از افراد فکر مي کنند که الکسا نشانه فعاليت صاحبان سايت و وبلاگ ها است و براي حفظ رتبه بندي الکسا-بايد به طور مداوم مطالب جديد را بنويسند و منتشر کنند. هيچ استدلالي وجود ندارد که انتشار د-محتوا و به روزرساني محتوا-مي تواند مخاطبان شما را حفظ کرده و رتبه الکسا را نيز بهبود بخشد. اما به روزرساني سايت و وبلاگ شما نيز غيرقابل قبول است-رتبه شما از بين مي رود و ديگر هيچ کس از سايت شما بازديد نمي کند. اگر بخشي از ترافيک را در سايت خود توسط گوگل و ديگر موتورهاي جستجو عرضه, زماني که سايت به روز نمي خواهد, و غيره. صرفا فاصله بين بازديد مخاطبان increased افزايش (دير تا بعد, به علف هاي هرز سر سايت, چون دير تا بعد مي دانند., تغيير ايجاد خواهد شد). اما در عين حال-ترافيک ورودي از موتورهاي جستجو - مي تواند سايت شما را شکوفا کند. ساخت زمان براي S يک سرمايه گذاري بلند مدت است گزينه هاي ديگر چيست س شما مي خواهيد براي قرار دادن بنر در سايت هاي ديگر تبليغ مي خواهيد در پست هاي شبکه هاي اجتماعي تبليغ کنيد visit شما مي خواهيد به گوگل پرداخت کنيد تا شما را در قالب تبليغات تبليغ کند کوترر کروم (با نرخ دلار که مي دانيم و مي دانيم)) شما مي خواهيد انجام دهيد بازاريابي ايميل marketing Or يا مي خواهيد سايت هاي ديگر را براي انتشار محتواي حمايت شده پرداخت کنيد محتواي شما مي خواهيد در کانال تلگرام پست بگذاريد و بخشي از مخاطبان را به سايت خود هدايت کنيد؟ هدف سايت چيست و چرا مهم است س در بازار رقابتي امروز, ارگو مهم تر از هميشه است. ميليون ها کاربر از موتورهاي جستجو براي حل مشکلات و يافتن پاسخ سوالات خود استفاده مي کنند. بنابراين واضح است که اگر شما يک وبلاگ داريد-سايت يا فروشگاه اينترنتي-مي تواند رشد کند و به اهداف کسب و کار شما برسد. بهينه سازي وب سايت مهم است زيرا : رپورتاژ دانشگاهي بيشتر کاربران يکي از پنج پيشنهاد بالاتر را در صفحه نتايج جستجو انتخاب مي کنند و هرچه رتبه شما بالاتر باشد بازديدکنندگان و مشتريان بيشتري کسب مي کنيد. پرسش و پاسخ فقط مربوط به موتورهاي جستجو نيست و اجراي يک استراتژي خوب در اين زمينه باعث بهبود تجربه کاربر و قابليت استفاده وب سايت مي شود. همچنين سايت را در شبکه هاي اجتماعي تبليغ مي کند. در واقع افرادي که سايت شما را از طريق موتورهاي جستجو جستجو مي کنند بيشتر احتمال دارد که google در فيس بوک Tw توييتر google گوگل پلاس و ساير شبکه هاي اجتماعي را با دوستان خود به اشتراک بگذارند. هنگامي که شما براي يک کلمه يا سوال در گوگل جستجو (و يا هر موتور جستجو ديگر), پاسخ از طريق صفحه نتايج نمايش داده. براي مرتب سازي اين نتايج مجموعه اي پيچيده از الگوريتم ها پياده سازي مي شوند که شامل فاکتورهاي رتبه بندي مي شوند و موتورهاي جستجو تصميم مي گيرند که سايت شما با توجه به جستجو رتبه بندي کند.بنابراين سايتي که با رعايت فاکتورهاي سمو بهينه شده است شانس بالاتري براي رتبه بندي نسبت به سايتهاي غير بهينه دارد. گوگل به عنوان محبوب ترين موتور جستجو بيش از ??? سيگنال براي تعيين رتبه بندي در نظر گرفته مي شود و اگر مي خواهيم سيگنال ها به دو قسمت دسته بندي شوند کلي جستجوگرها داخلي (در صفحه جستجوگرها) و جستجوگرها خارج از سايت (خارج از صفحه جستجوگرها) تقسيم مي شوند. هيچکدام از اينها راههاي اشتباهي نيستند. اما شما بايد به خاطر داشته باشيد که ويژگي مشترک ارگن sec مقطع خود است. شما در نظر بودجه, و تا زماني که بودجه صرف شده است, تبليغات ادامه. اين به اين دليل است که شما همچنين مخاطبان رسانه هاي اجتماعي خود را به وب سايت خود هدايت مي کنيد-شما بايد به طور مداوم محتواي جديدي توليد کنيد (هر روز نمي توانيد بدون وقفه.پيوندها را دوباره ارسال کنيد و از ديگران بخواهيد کليک کنند)). براي اطلاعات بيشتر به بخش پي بي ان backlink مراجعه کنيد. www.gilseo.ir/

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 133 تاريخ : شنبه 19 شهريور 1401 ساعت: 1:18

در حالي که احتمالاً شنيده ايد که نماد 25 سال ازدواج نقره است يا 50 سالگي با طلا جشن گرفته مي شود، آيا مي دانستيد که براي هر سال ازدواج گل هاي سالگرد ازدواج وجود دارد؟ اگر مي خواهيد سالگردي را جشن بگيريد، رابطه شکوفا شدن خود را با گل مربوطه آن جشن بگيريد.

image-20220830192213-3.jpeg

سالگرد ازدواج، بهانه‌اي است که به همسر خود بگوييد چقدر برايتان اهميت دارد. بدين منظور مي‌توانيد کادو سالگرد ازدواج، خريداري نموده و يا تنها با خريد گل سالگرد ازدواج اين موضوع را به او يادآور شويد.
جشن سالگرد ازدواج يکي از جشن‌هاي محبوب ميان زوجين، بوده و است. زوجين، به ويژه در سال‌هاي ابتدايي پس از ازدواج، سالگرد ازدواج خود را جشن مي‌گيرند و به اين طريق و با خريد هديه‌اي، علاقه خود را به يکديگر ابراز مي‌کنند.

 

اولين سالگرد: ميخک

به دليل جواني و شکوفايي کامل ميخک ها، از ديرباز براي نشان دادن عشق جوان و پرشور استفاده مي شده است. و هيچ چيز نمي گويد عشق جوان و پرشور مانند تازه ازدواج کرده ها! سال اول ازدواج يکي از هيجان‌انگيزترين زمان‌هاي زندگي يک زوج است، به همين دليل معمولاً به آن «مرحله ماه عسل» مي‌گويند.

دومين سالگرد: کيهان

در سال دوم ازدواج، زوج‌ها درک عميق‌تري از آنچه ازدواج واقعاً مستلزم آن است، پيدا مي‌کنند. مرحله "ماه عسل" احتمالاً به پايان رسيده است و زمان رشد عالي (هم با هم و هم به صورت فردي) و تفاهم است. زيبايي شديد Cosmos عشق يک ازدواج جوان را کاملاً به تصوير مي کشد.

سومين سالگرد: آفتابگردان

درست مانند ساقه محکم گل آفتابگردان ، ازدواج در سومين سالش پايه و اساس محکمي دارد. گل آفتابگردان، که هميشه رو به خورشيد است، نشان دهنده چالش هايي است که زن و شوهر قبلاً بر آن غلبه کرده اند و زمان هاي روشن و شادي که در پيش است

 

 

راهنماي گل هاي سالگرد ازدواج بر اساس سال ها

خريد گل آفتابگردان

چهارمين سالگرد: شمعداني

شمعداني ها نشان دهنده گرد هم آمدن دو نفر در ذهن، بدن و روح هستند. در چهارمين سالگرد ازدواج، زوج ها واقعاً در نقش هاي جديد خود به عنوان زن و شوهر راحت شده اند.

پنجمين سالگرد: ديزي

اگرچه گل هاي مرواريد در نگاه اول مانند يک گل ساده به نظر مي رسند، ساختار و بافت آن ها فوق العاده منحصر به فرد و هيجان انگيز است. پس از پنج سال ازدواج، زندگي يک زوج ممکن است عادي يا پيش پا افتاده به نظر برسد. با اين حال، درست مانند يک گل مرواريد، هنوز هم شگفتي هاي زيادي براي کشف باقي مانده است. ديزي همچنين براي نشان دادن وفاداري و "عشق هميشگي" استفاده مي شود.

 

 

ششمين سالگرد گل زنبق

گل زنبق بلند، باريک و زيبا، گل سنتي ششمين سالگرد ازدواج است. اين گل هاي سفيد زيبا اغلب در بسياري از دسته گل هاي عروس يافت مي شوند زيرا نماد عشق هستند. پس چه راهي بهتر براي نشان دادن قدرداني خود از شريک زندگي خود پس از شش سال ازدواج با چند نيلوفر بي نظير؟ نشان دهنده روشي است که عشق شما به يکديگر رشد و توسعه يافته است.

هفتمين سالگرد - فريزيا

فريزيا يک گل معطر شگفت انگيز با رنگ هاي مختلف است و براي نشان دادن هفتمين سالگرد ازدواج مناسب است. در حالي که فريزياها داراي معاني مختلفي هستند ، بسته به رنگ آنها، به طور کلي نماد اعتماد، تفکر، دوستي و شيريني است که دقيقاً همان چيزي است که در يک ازدواج شاد مي خواهيد!

هشتمين سالگرد - کلماتيس

در هشتمين سالگرد، بدون شک شما و شريک زندگيتان به اندازه دو دزد ضخيم هستيد! شما محرمان يکديگر هستيد و پيوندي فوق العاده قوي داريد که همچنان قوي تر مي شود. به همين دليل است که گل کلماتيس صورتي و بنفش دوست داشتني گل سنتي امسال است زيرا نشان دهنده پيوند دو ذهن است.

منبع :  https://www.hamshahrionline.ir/news/701922/%D8%B1%D8%A7%D9%87%D9%86%D9%85%D8%A7%DB%8C-%DA%AF%D9%84-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B3%D8%A7%D9%84%DA%AF%D8%B1%D8%AF-%D8%A7%D8%B2%D8%AF%D9%88%D8%A7%D8%AC-%D8%A8%D8%B1-%D8%A7%D8%B3%D8%A7%D8%B3-%D8%B3%D8%A7%D9%84-%D9%87%D8%A7

https://issuu.com/marriotkeziah3
https://www.twitch.tv/marriotkeziah3
https://www.openstreetmap.org/user/MarriotKeziah3
https://www.tripadvisor.com/Profile/marriotk
https://www.4shared.com/u/H9qHLucZ/MarriotKeziah3.html
https://www.zillow.com/profile/MarriotKeziah3
https://www.indiegogo.com/individuals/30075076
https://www.mixcloud.com/MarriotKeziah3/
https://www.sbnation.com/users/MarriotKeziah3
https://hubpages.com/@marriotkeziah
خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 136 تاريخ : جمعه 18 شهريور 1401 ساعت: 16:46

متن لينک يا انکرتکست

متن پيوند متني است که هدف پيوند به آن پيوند داده شده است.

 

اين مي تواند يک کلمه، يک کاراکتر يا حتي چندين کلمه تا (از لحاظ نظري) چندين جمله باشد. سپس متن پيوند قابل کليک مرتبط با يک URL به عنوان يک پيوند ناميده مي شود. مترادف متن هاي پيوند نيز متن هاي لنگر يا متن هاي مرجع هستند. به عنوان بخشي از بهينه سازي موتورهاي جستجو، استفاده از متن لينک شده نقش مهمي در ايجاد لينک دارد.

 

زماني که متن پيوند هنوز ناديده گرفته شد

 

در روزهاي اوليه اينترنت، بک لينک ها هنوز توصيه هاي واقعي و مهمي بودند که به بازديدکنندگان يک وب سايت اطلاعاتي در مورد اطلاعات بيشتر ارائه مي کردند. مهمتر از همه، مهم اين بود که کاربر کليک کند و نه اينکه سايت ارائه دهنده پيوند در Linkjuice يا PageRank ارسال شود. زيرا موتورهاي جستجو نمي توانند وب را با دقتي که امروزه مي توانند جستجو کنند.

 

لينک به يک وب سايت مهمتر از موقعيت خوب در موتور جستجو بود. بر اين اساس، در اواخر دهه 1990 توجه کمي به متون پيوندي صورت گرفت.

 

زماني که نظر دهندگان وبلاگ مهدي نجاري بهترين سئوکار هنوز "اعتبار بدون شوفا" ناميده مي شدند.

 

اما زماني که گوگل، در ميان ديگران، در اوايل دهه 2000 به موتور جستجوي پيشرو در جهان تبديل شد، اين به سرعت تغيير کرد. رشته "SEO" که هدف آن دستکاري وب سايت ها به گونه اي بود که آنها در SERP براي کلمات کليدي خاص رتبه خوبي داشته باشند، تقريباً با همان سرعت توسعه يافت. در اين زمينه، متن هاي پيوند در نهايت جالب شدند.

 

به اصطلاح "پيوند سخت" براي مدت طولاني در بهينه سازي موتورهاي جستجو استفاده مي شد. بنابراين متن پيوند دقيقاً حاوي کلمه کليدي اصلي صفحه هدف است که به عنوان مثال. T. منجر به تحولات نامطلوب شد.

بنابراين به عنوان مثال به عنوان مثال، تابع نظر در بسياري از وبلاگ ها براي توليد بک لينک استفاده مي شود. به جاي يک نام کاربري معني دار، سئوکاران مدبر سپس از پيوندهاي "سخت" استفاده کردند که به عنوان "Bed Sonnensegel" يا به عنوان "اعتبار بدون شوفا" اظهار نظر کردند.

 صرفاً به اين دليل که نام استفاده شده، که نظر دهندگان هنگام نوشتن مقاله روي خود گذاشته اند، داراي تاريخ است. CMS وبلاگ به طور خودکار به URL مشخص شده پيوند داده شد. لينک کلمه کليدي آماده بود.

 

پيوندهاي کلمه کليدي در مقابل "ايندکس لينک طبيعي"

 

گوگل پيامدهاي خود را از عمل پيوند سخت گرفت و با آخرين به‌روزرساني پنگوئن، اطمينان داد که استفاده بيش از حد از کلمات کليدي در متن‌هاي لنگر توسط الگوريتم‌هاي جستجو به عنوان دستکاري فهرست‌هاي نتايج تفسير مي‌شود.

تکنيکي که براي مدت طولاني تمرين شده بود حداکثر تا سال 2012 منسوخ شده بود و Anchor Text معناي واقعي خود را بازيافت: در نظر گرفته شده است که کاربر اطلاعات صفحه اي را که پس از کليک بر روي لينک به آن مي رسد، بدهد.

 

يک کنجکاوي در کنار: اگر کلمه "اينجا" را در گوگل جستجو کنيد، مدرکي دريافت مي کنيد که رتبه بندي به طور ناخودآگاه تحت تأثير انتخاب متن پيوند قرار گرفته است.

اولين نتايج در آنجا توسط Adobe Reader ثبت شده است. دليل اين امر اين واقعيت است که کلمه کليدي "اينجا" به طور خاص براي پيوند دادن به Acrobat Reader استفاده مي شود. (نگاه کنيد به: https://www.google.de/#q=here)

 

استفاده از چنين کلمات / عبارات از نظر معنايي نسبتاً "تهي" به عنوان متن پيوند عمومي ناميده مي شود.

 

کدام متن پيوند را انتخاب کنم؟

 

وقتي صحبت از ارزيابي متن پيوند براي بهينه سازي موتور جستجو مي شود، نظرات از زمان پنگوئن گوگل متفاوت بوده است. اما يک چيز مسلم است: هر کسي که همچنان به پيوندهاي سخت براي پيوندهاي خارجي تکيه کند، به سختي موفق خواهد شد.

 در عوض، هنر پيوند بيلدينگ امروزه اين است که تا حد امکان "طبيعي" باقي بماند. بر اين اساس، هر کسي که پيوندي را از خارج قرار مي‌دهد نبايد از خود بپرسد که از کدام کلمه کليدي مي‌خواهد براي پيوند استفاده کند، بلکه چگونه مي‌تواند کاربر را تشويق به کليک روي پيوند کند.

 

در ضمن، "پيوند نرم" اصطلاحي است که براي متن هاي لنگر که از چندين کلمه، اغلب حتي عبارات کامل تشکيل شده است، استفاده مي شود که به طور طبيعي در معرض يک واريانس خاص هستند.

 

واضح است: با پيوندهاي مختلف از سايت هاي مختلف، متن پيوند البته هميشه متفاوت است، زيرا وب مسترهاي مختلف نيز اگر تحت تأثير قرار نگيرند، متن هاي پيوند متفاوتي را انتخاب مي کنند.

با اين وجود، انباشت متون پيوند خاص نيز طبيعي است. به عنوان مثال، نام تجاري، نشاني اينترنتي يا موضوع اصلي يک URL به طور خودکار بيشتر پيوند داده مي شود.

https://did.li/w7frl

https://mub.me/Q55s

 

انکرتکست براي پيوندهاي داخلي

 

با پيوند داخلي، انتخاب متن پيوند براي توزيع آب پيوند و براي کنترل رتبه بندي براي صفحات فرعي خاص تعيين کننده است. و در اينجا، به خصوص در اصطلاح "دم بلند"، يعني ترکيب کلمات کليدي، متن پيوند بايد تا حد امکان دقيق به صفحه فرعي مربوطه مراجعه کند.

 

کلمه کليدي ممکن است يا حتي بايد در اينجا استفاده شود. مهم است که همان anchor text هميشه به همان صفحه فرعي اشاره کند.

چه کسي به عنوان مثال به عنوان مثال، اگر يک فروشگاه آنلاين با قابلمه و ماهيتابه داريد، هميشه بايد به همان صفحه فرعي با کلمه کليدي "pan" در وب سايت خود پيوند دهيد. به اين ترتيب، مي توان تحت تأثير قرار داد که کدام وب سايت در SERP ها براي اين کلمه کليدي بهترين رتبه را دارد.

 

قانون سرانگشتي (اما نه بيشتر): داخلي = سخت / خارجي = نرم.

 

نتيجه‌گيري: ساده‌ترين راه براي پاسخ دادن به سؤال در مورد متن پيوند خارجي بهينه، منفي است: «طبيعي» بمانيد و از کلمات کليدي و لينک‌هاي سخت براي انکر تکست‌ها استفاده نکنيد، مگر اينکه پيوندهاي داخلي باشند. با متون لينک داخلي دقيقا برعکس است.

 

https://www.indiegogo.com/individuals/29887156

https://www.mixcloud.com/LacyRaley2/

https://www.sbnation.com/users/LacyRaley2

https://www.reverbnation.com/artist/female4484

https://loop.frontiersin.org/people/1932823/bio

https://www.wattpad.com/user/LacyRaley2

https://www.eveote.com/shard/s477/sh/0c598cc5-77db-6c00-9315-ae257fabe493/45e1e3619abcd19937e8f4175e9e5269

https://www.liveinteet.ru/stat/kabodseo.ir/

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/25e5368f-a56f-4520-80a0-57390a8f48c6/Lacy-R

https://lionofviennasuite.sbnation.com/users/LacyRaley2

https://justpaste.it/3q5p7

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 126 تاريخ : يکشنبه 6 شهريور 1401 ساعت: 21:44

مقايسه لامپ هاي رشته اي و متال هاليد و فلوروسنت با لامپ ال اي دي

 

لامپ هاي رشته اي:

 

نور لامپ هاي رشته اي گرم و يکنواخت است و شباهت زيادي به نور طبيعي دارد و به همين دليل بهترين نور مصنوعي است.

اين لامپ ها از نظر بازده تبديل الکتريسيته اقتصادي نيستند و کمتر از ?? انرژي دريافتي را به نور تبديل مي کنند. برخي کشورها مانند استراليا اين لامپ ها را با لامپ هاي کارآمدتري جايگزين کرده اند.

لامپ هاي فلورسنت جيوه و کم مصرف:

 

اين لامپ هاي فيلامنت گران تر هستند؛ اما آنها زندگي طولاني تري نسبت به آنها دارند. اين نوع لامپ ها کمتر از لامپ هاي رشته اي مصرف مي کنند، اما معايب زيادي نيز دارند. مهم ترين نقطه ضعف اين لامپ ها خطر سلامت انسان است. اشعه ماوراي بنفش و جيوه در اين لامپ ها براي سلامتي انسان بسيار مضر است.

 

لامپ هاي بخار جيوه:

 

کارايي نوراني خوب و زندگي خدماتي خوب از مهم ترين ويژگي هاي اين لامپ ها هستند. با توجه به رنگ مناسب نور، اين لامپ ها براي تأمين روشنايي خارجي مانند پارک ها، پياده روها، و روشنايي براي غرفه هاي کارخانه مناسب هستند.

از سوي ديگر به دليل خطراتي که بخار جيوه براي محيط زيست دارد، توليد اين نوع لامپ ها در کشورهاي عضو اتحاديه اروپا ممنوع شده است. از سوي ديگر از دست دادن انرژي اين لامپ ها بسيار زياد است. يعني دوران استفاده از اين لامپ ها براي ارائه روشنايي به پايان مي رسد.

لامپ هاي بخار سديم:

 

در لامپ هاي بخار سديم، گازي که تخليه الکتريکي در آن رخ مي دهد، بخار سديم است. در نتيجه نور اين لامپ ها در محدوده نور زرد قرار دارد.

اين لامپ ها عمر خدماتي طولاني و خروجي نور بسيار بالايي دارند، اما به دليل ناکافي بودن رنگ نور و درصد بازتاب نامساعد رنگ، اين لامپ ها عمدتاً در محيط هايي مانند اسکله ها، بنادر و جاده هاي شهري مورد استفاده قرار مي گيرند. اما به دليل اينکه شاخص توليد مثل رنگ اين لامپ ها بسيار کم است، استفاده از اين لامپ ها براي مکان هايي که مردم براي مدت طولاني در آن ها حرکت مي کنند، مانند پياده رو، مراکز خريد شهري، پارک ها و غيره مناسب نيست.

 

لامپ هاي فلزي يد:

 

لامپ هاي فلزي يد مشابه بخار جيوه هستند، با اين تفاوت که به آن مقدار کمي نمک هالوژن اضافه شد که کيفيت رنگ آن ها را افزايش داد و از سوي ديگر انتشار نور آن ها را افزايش داد و امروزه به سرعت در حال جايگزيني با لامپ هاي ديگر است انواع مختلفي از لامپ ها وجود دارد. اين نوع لامپ ها در محدوده ?? تا ?? وات توليد مي شوند و در کارخانه هاي روشنايي و روشنايي داخل سالن استفاده مي شوند و همچنين در جاده هاي شهري و ورزشگاه هاي ورزشي، مناطق بسيار بزرگ و غيره لامپ يد فلزي داراي دو حباب است، حباب بيرون از انتشار اشعه فرابنفش جلوگيري مي کند، و در صورت شکستن،  استفاده از لامپ بسيار خطرناک است و مي تواند باعث آسيب جدي به چشم و پوست انسان شود.

 

 

https://setiathome.berkeley.edu/show_user.php?userid=11210741

https://torgi.gov.ru/forum/user/profile/1690552.page

https://independent.academia.edu/MelbaLuna625

http://edu.fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://fudanedu.uk/user/travisroisin4/

http://jobs.ict-edu.uk/user/travisroisin4/

http://ict-edu.uk/user/travisroisin4/

https://my.carthage.edu/ICS/Academics/EXS/EXS_3070__UG16/RC_2017_UNDG-EXS_3070__UG16_-01/Announcements.jnz?portlet=Announcements&screen=View+Post&screenType=next&&Id=151beb63-fc66-45cd-96fd-9d7234ede3cb

http://ezproxy.cityu.edu.hk/login?url=https://forok.shop

http://entrance-exam.net/forum/members/travisroisin4.html

http://history.lib.ntnu.edu.tw/wiki/index.php/%E4%BD%BF%E7%94%A8%E8%80%85:TravisRoisin4

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 139 تاريخ : چهارشنبه 2 شهريور 1401 ساعت: 4:10

پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه به رشد کسب و کار کمک ميکند؟

 

اهميت پنل افزايش فالوور در جذب مخاطب

امروزه همه درجريان هستيم که اينستاگرام چقدر به فروش يک کسب و کار کمک ميکنه و کسب و کارهاي کوچيک چه جايگاهي رو توي اين شبکه اجتماعي به دست آوردن ، به شخصه افرادي رو ميشناسم که کسب و کار کوچکي دارند اما با بلاگري و ولاگري طوري توي اينستاگرام فعاليت ميکنند که باعث رشد کسب و کارشون شده و فروش ميليوني و حتي ميلياردي در ماه دارن ذکر اين نکته لازم هست که بگم اين روزها فروش کار بسيار سختي شده و افراد پولشون رو بيهوده و بي جهت خرج نميکنن به قول معروف برا پولشون ارزش قائل هستند فروشگاه وبمستران فروشگاه مرجع فروش فايل و ابزارهاي کاربردي از ابتداي تاسيسش تا کنون هميشه در کنار مديران سايت ها و مديران پيج هاي اينستاگرام بوده است مطالب منتشر شده در اين وبسايت هميشه و هميشه حس تجربه اي نو را به مديران داده است و در اين مسير به آنها کمک کرده است پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران از پنل هايي است که در همان ابتدا که اينستاگرام در ايران دور گرفت و در قلب ايراني ها محبوب شد اين فروشگاه اين پنل را به کاربران خود عرضه کرد و همواره طي اين سال ها اين پنل را آپديت و ارتقا داده است

چرا داشتن فالوور براي يک پيج اينستاگرام ضروري است؟

فالوور يا دنبال کننده از مواردي هستند که در يک پيج خيلي به چشم مي آيند طوري که اگر کسي بخواهد ارزش يک پيج را مشخص کند به تعداد فالوور آن پيج نگاه ميکند فالوور در حقيقت دنبال کنندگان شما هستند که پست هاي شما که شامل تصوير و فيلم ميشود را دنبال ميکنند اين روزها داشتن فالوور زياد کار بسيار سختي شده است چرا که تنها راه جذب فالوور واقعي جذاب بودن است همين جذاب بودن است که باعث شده است که مديران پيج ها جهت دريافت فالوور دست به هرکاري بزنند حتي اگر آن کارها هنجارشکن باشد مراحل جذب فالوور براي يک پيج در ابتداي کار به سختي صورت ميگيرد اما بعدها که پيج روي دور افتاد اين روند صعودي شده و به خوبي پيج به قول معروف رشد ميکند اگر نميدانيد که چگونه فالوور خود را افزايش دهيد و يا راه هاي جذاب بودن را نميدانيد نگران نباشيد مقالات وب سايت بزرگ فروشگاه وبمستران همه اينها را براي شما توضيح داده است که ميتوانيد از آموزش هاي اين وبسايت فروشگاهي براي ارتقا سطح دانش خود در اينستاگرام استفاده کنيد

 

 

فالوور فيک يا واقعي کدام بهتر است؟

در ابتداي ظهور اينستاگرام از مواردي که در همان ابتدا خيلي به آن اهميت داده شد وجود فالوور فيک بود فالوورهاي فيک واقعي نيستند و در حقيقت به وسيله ربات زده ميشوند اکانت هاي فيکي هستند که صرفا امار فالوورهاي شما را به صورت فيک و غيرواقعي بالا ميبرند در ادامه به شما ميگوييم که اين کار هم خوب است و هم بد و زاويه هاي آن را بررسي ميکنيم اگر بخواهيم به صورت مختصر اشاره کنيم 90 درصد فالوورهاي يک پيج بايد واقعي باشد چرا که تعداد لايک و ويو يک پيج به واقعي بودن فالوورهاي آن بستگي دارد

پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چگونه باعث رشد کسب و کار ميشود؟

وجود يک پنل افزايش فالوور در هر کسب و کاري به تدريج باعث رشد و پيشرفت آن کسب و کار ميشود اما چگونه پنل افزايش فالوور باعث افزايش محبوبيت و رشد پيج کسب و کار شما ميشود ؟ در پنل افزايش فالوور ابزارهايي براي اضافه کردن فالوور قرار دارد يعني به وسيله اين ابزار ها شما ميتوانيد روزانه به عنوان مثال 500 فالوور براي پيج خود بزنيد ، البته به وسيله پنل افزايش فالوور ميتوان فالوور بيشتري زد اما زدن فالوور بيشتر باعث محدوديت هايي از طرف اينستاگرام خواهد شد براي همين است که هميشه پيشنهاد ميکنيم که روزانه 500 فالوور براي پيج خود بزنيد تا اينستاگرام شک نکند و اکانت شما را دچار محدوديت نکند استفاده از پنل افزايش فالوور در کنار کارهايي که جهت جذب فالوور واقعي انجام ميشود به رشد پيج شما کمک بسيار زيادي خواهد کرد و باعث ميشود که پيج شما بسيار رشد کند مواردي از قبيل توليد محتوا جذاب ،هشتک گذاري هدفمند و ديگر موارد در کنار پنل افزايش فالوور بسيار ميتواند به رشد کسب و کار شما کمک کند و پيجي داشته باشيد که هميشه اول باشد

پنل افزايش فالوور شامل چيست؟

ممکن است اين سوال براي شما پيش آمده باشد که پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران شامل چه مواردي است در پنل افزايش فالوور ابزارها و سايت هايي در اختيار شما قرار ميگيرد که به وسيله آنها بتوانيد فالوور براي پيج خود بزنيد ، محدوديت اين پنل روزانه هزار فالوور است بدين معني که شما روزانه ميتوانيد هزار فالوور براي پيج خود بزنيد که در هفته 7K فالوور به پيج شما هدايت ميشود 50 درصد اين فالوور ها واقعي هستند و 50 درصد ديگر آنها فيک هستند ترکيبي از فالوور واقعي و فالوور فيک در اين پنل قرار دارد که جهت رشد يک کسب و کار الزامي است همچنين کار با ابزارها و سايت هاي موجود در پکيج به صورت فيلم آموزشي نيز براي شما قرار گرفته است که ميتوانيد به راحتي از آنها استفاده کنيد و طبق راهنماي موجود جلو برويد همچنين يک پشتيبان به صورت 24 ساعته به شما پس از تهيه اين پنل معرفي ميگردد که ميتوانيد تمامي سوالات و مشکلات خود را با ايشان در ميان گذاشته و مشکلات خود را حل کنيد

نتيجه گيري

بدون شک هر پيج بيزينسي و کسب و کاري که در اينستاگرام وجود دارد براي پيشرفت خودش نياز به يک پنل فالوور و يا پنل لايک اينستاگرام  دارد وجود اين دو پنل در کنار برنامه توليد محتوا و يا کارهايي که براي پيجتان ميکنيد بسيار مفيد است و پله هاي موفقيت را براي شما جلوتر ميبرد و باعث ميشود زودتر از آنچه فکرش را ميکنيد موفق و ديده شويد پنل افزايش فالوور فروشگاه وبمستران چندسالي است که فعال است و در زمينه خدمات اينستاگرامي بهترين خدمات را ارائه ميکند شما اين پنل را يکبار خريداري ميکنيد و به دفعات از آن استفاده ميکنيد جهت استفاده از ابزار هاي داخل پنل نيازي نيست که مبلغي پرداخت کنيد همه چيز رايگان است و ميتوانيد از آن نهايت استفاده را ببريد

 

 

 https://webhitlist.com/profiles/blogs/6368021:BlogPost:23703362

https://anotepad.com/notes/q26wkh38

https://www.liveinteet.ru/users/muhammadzaid2/post493883378/

https://app.box.com/s/s4zqrvc7yuwob0n02velcwnclcojps6u

https://splashy-fuchsia-63e.notion.site/302575aa8e3f4c31843e17083a2522b4

https://graph.org/%DA%86%DA%AF%D9%88%D9%86%D9%87%D9%81%D8%B1%D9%88%D8%B4%DA%AF%D8%A7%D9%87%D9%88%D8%A8%D9%85%D8%B3%D8%AA%D8%B1%D8%A7%D9%86%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1%D8%B1%D8%A8%D8%A7%D8%AA%D8%AA%D8%A8%DA%86%DB%8C%D8%B1%D8%A7%D8%AF%D8%B1%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%B1%D9%81%D8%AA-07-23  

https://site-4726777-9973-918.mystrikingly.com/blog/36a30f95614

http://www.fxstat.com/en/user/profile/muhammadzaid-263226/blog/37087747-

https://www.launchora.com/story/1658560179--0

http://mnuhammadzaid1.unblog.fr/2022/07/23/%d8%a2%d8%b4%d9%86%d8%a7%db%8c%db%8c%d8%a8%d8%a7%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d9%88%d8%a8%d9%85%d8%b3%d8%aa%d8%b1%d8%a7%d9%86%d9%81%d8%b1%d9%88%d8%b4%da%af%d8%a7%d9%87%d8%a7%d8%a8%d8%b2/

https://sites.google.com/view/scsdsdf/home

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 262 تاريخ : شنبه 8 مرداد 1401 ساعت: 14:53

چرا اينستاگرام محبوب ترين شبکه اجتماعي است

اگرچه فيس‌بوک و يوتيوب همچنان در ايران براي محبوب‌ترين شبکه‌هاي اجتماعي پيشتاز هستند، اينستاگرام نيز راه آنها را دنبال مي‌کند و در رتبه سوم قرار دارد. فيس بوک همچنان پربازديدترين پلتفرم است، بيشتر توسط زنان در هر سني، و يوتيوب بيشتر توسط مردان ترجيح داده مي شود، در حالي که اينستاگرام بيشتر توسط هر دو جنس نسبت به کاربران جوان (15 تا 34 سال) استفاده مي شود. مجموعه هاي بسياري به ارائه خدمات اينستاگرام ميپردازند، يکي از بهترين و بزرگترين مجموعه هاي irpanel  ميباشد.

 

پلتفرم اينستاگرام مدتي پيش به‌عنوان يک اپليکيشن اشتراک‌گذاري عکس ظاهر شد، اما در ماه‌هاي اخير پيشرفت زيادي کرده است و اکنون يکي از مکان‌هاي مورد علاقه کاربران و تبليغ‌کنندگان است. در حال حاضر، اين شبکه نه تنها طيف گسترده اي از محتواي عکس و ويديو را ارائه مي دهد، بلکه فرصتي براي برقراري ارتباط راحت تر با برندها و شخصيت هاي مورد علاقه خود، خريد، پيگيري روندهاي فعلي، تماشاي مصاحبه ها، سخنراني ها و تظاهرات زنده و سرگرمي را ارائه مي دهد. به گفته بوريسلاو آيتوف، مدير بشارد ، ديگر جايز نيست که يک برند داراي اکانت فيس بوک باشد، بلکه در اينستاگرام غايب باشد، زيرا اين دو شبکه اجتماعي فرصت ها و انواع تجربه هاي متفاوتي را براي کاربران ارائه مي دهند و به همين دليل فعاليت آنها در شبکه دوم در حال رشد است.

 

اينستاگرام به طور مداوم در حال توسعه و بهبود ويژگي هاي خود است و ويژگي هاي جديدي را اضافه مي کند تا تجربه هيجان انگيزتري را براي کاربران خود ارائه دهد. به عنوان مثال، Story ابزاري عالي براي اشتراک‌گذاري محتوا است که به برندها اجازه مي‌دهد بدون دخالت در مصرف‌کنندگان، چيزهاي زيادي را بيان کنند. نظرسنجي و گزينه هاي باز براي جمع آوري اطلاعات مفيد و بررسي نظرات و نگرش هاي افراد عالي هستند.

 

اينستاگرام لايو در سال 2020 در کنار انزوا به سرعت رشد کرده است و ثابت کرده است که ابزاري عالي براي جلسات و مصاحبه‌هاي آنلاين، سمينارها و آموزش‌ها است. مي توان گفت پل ارتباطي بين مردم شده است که اجازه جدايي از واقعيت را نمي دهد، بلکه برعکس: فرصتي براي ارتباط و تعامل بيشتر فراهم مي کند.

 

با افزايش تقاضا براي محتواي ويديويي، IGTV نيز شتاب بيشتري گرفت. اين برنامه به شما امکان مي دهد محتواي ويديويي طولاني تر را با نکات، دموها، دستور العمل ها يا فقط براي سرگرمي آپلود کنيد. اين ابزار مخصوصاً براي افراد با نفوذي که مي‌خواهند درباره خودشان بيشتر بگويند يا محصولات را بررسي کنند مفيد است. اگرچه هنوز قادر به رقابت با يوتيوب از نظر تعداد کاربران نيست، IGTV هنوز به سرعت در حال رشد است و ممکن است به زودي مزيت هاي رقابتي بيشتري کسب کند.

 

به لطف فروشگاه اينستاگرام، مي توانيد محصولات را مرور کنيد و همچنين بدون خروج از برنامه خريد کنيد، که اين کار را براي کاربران بسيار آسان مي کند. اين باعث مي شود نه تنها يک شبکه اجتماعي، بلکه مکاني جذاب براي جستجوي دلپذير و انتخاب آسان بهترين محصولات باشد. با توجه به انتظارات در صنعت در سال 2021، برندهاي بيشتري ترجيح مي دهند اين پلت فرم به راحتي به کاربران خود دسترسي پيدا کنند.

اگر کسب و کار شما هنوز اکانت اينستاگرام ندارد، اما حداقل به يکي از سوالات زير پاسخ داده ايد، وقت آن است که يک حساب کاربري ايجاد کنيد:

1. آيا محصولات خود را به صورت آنلاين مي فروشيد؟

2. آيا مخاطبان هدف شما شامل افراد 15 تا 34 ساله مي شود؟

3. آيا رقباي شما اکانت اينستاگرام دارند؟

4. آيا محتواي عکس و ويديوي با کيفيتي داريد که بخواهيد به افراد بيشتري دسترسي پيدا کنيد؟

5. آيا مي خواهيد افراد بيشتري مطالب و نظرات شما را در مورد محصولات شما به اشتراک بگذارند؟

6. آيا مي خواهيد به راحتي با کاربران خود ارتباط برقرار کنيد و در مورد نگرش ها و نظرات آنها تحقيق کنيد؟

 

به گفته بوريسلاو آيتوف، اگر در حال حاضر يک حساب کاربري اينستاگرام داريد، اما مي‌خواهيد از آن حداکثر استفاده را ببريد، ببينيد چه چيزي بايد بر آن تاکيد کنيد :

 

1. محتواي ويديويي بيشتر که توجه مخاطب را جلب مي کند.

2. محتواي بيشتر در استوري و استفاده از گزينه هاي نظرسنجي، سؤالات باز و زنده.

3. يک هشتگ منحصر به فرد ايجاد کنيد که مربوط به برند، محصول آن يا موضوع خاصي است که از آن حمايت مي کنيد يا آن را تبليغ مي کنيد.

4. تعامل منظم با دنبال کنندگان: پاسخ به موقع به سوالات، نظرات و بازخورد.

5. دنبال کنندگان را تشويق کنيد تا محتوايي را که ايجاد مي کنيد به اشتراک بگذارند و در مورد برند خود صحبت کنند.

6. با افراد بانفوذ شراکت کنيد تا سفيران برند خود شويد.

7. حمايت از علل مهم اجتماعي و ترويج اطلاعات مهم به روز.

 

اين توانايي برقراري ارتباط راحت تر با فالوورها و بحث در مورد موضوعات مهم اجتماعي است که مي تواند تأثير مثبتي بر تصوير برند داشته باشد. استفاده از يک هشتگ منحصر به فرد باعث مي شود کاربران بتوانند محتواي شما را پيدا کرده و آن را بين فالوورهاي خود توزيع کنند.

 

هر چه فالوورهاي شما بيشتر با محتواي شما درگير شوند، هر پست يا استوري جديد را بيشتر مي بينند. هر اقدامي، مانند پاسخ دادن به يک داستان، ذخيره يا اشتراک گذاري يک پست، نظر دادن، پاسخ به نظرسنجي يا پاسخ به يک سوال، براي عملکرد حساب شما مفيد است. بنابراين زماني که صرف توليد محتوا و برقراري ارتباط با فالوورها مي‌کنيد، براي شما مفيد است.

 

البته تنها زمان مشخص خواهد کرد که آيا اينستاگرام به يک شبکه اجتماعي دائمي تبديل خواهد شد يا به زودي يک شبکه جديد به جاي آن خواهد آمد، اما در حال حاضر واضح است که فرصت هايي را که براي تبليغات ارائه مي دهد را نبايد از دست داد.

 

https://infogram.com/untitled-chart-1hd12yx71vdlx6k?live

https://slides.com/hamidguevar2

https://500px.com/p/hamidguevar2?view=photos

https://logopond.com/HamidGuevar2/profile/550742/?filter=&page=

https://qiita.com/HamidGuevar2

https://www.cplusplus.com/user/HamidGuevar2/

https://8tracks.com/hamidguevar2

https://www.authorstream.com/HamidGuevar2/

https://list.ly/hamidguevar2/lists

https://www.bitsdujour.com/profiles/tOEZRj

https://letterboxd.com/HamidGuevar2/

https://www.tetongravity.com/community/profile/HamidGuevar2/

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 131 تاريخ : پنجشنبه 6 مرداد 1401 ساعت: 23:28

سه راه حل براي اتصال دوربين مدار بسته به کامپيوتر

استفاده از دوربين مداربسته براي نظارت بر مکان هاي مختلف به يک امر متداول تبديل شده است. براي نصب دوربين مدار بسته و ذخيره تصاوير شما مي توانيد هم از دستگاه هاي تخصصي ذخيره اطلاعات مانند دي وي ار و ان وي ار استفاده کنيد و هم اگر تمايلي به استفاده از اين دستگاه ها نداشتيد مي توانيد دوربين هاي مداربسته را به کامپيوتر هاي خود متصل کنيد. در اين مطلب به مورد دوم يعني راهکارهايي براي اتصال دوربين مدار بسته به کامپيوتر ها پرداخته ايم.

 

راه‌حل 1: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از کامپيوتر يا سرور

 اگر يک کامپيوتر يا لپ‌تاپ اضافي داريد، مي‌توانيد از آن به جاي دستگاه dvr استفاده کنيد و فيلم دوربين مدار بسته را مستقيماً روي آن ضبط کنيد. اما مشکل اتصال مستقيم دوربين مداربسته به کامپيوتر بدون  dvrاين است که در اين روش بايد کامپيوتر خود را دائماً روشن نگه داريد.

در اين روش مي‌توان به جاي کامپيوتر، از سرور براي نصب دوربين مداربسته بدون dvr استفاده کرد. به اين صورت که فيلم‌هاي دوربين‌هاي مداربسته را در سرور بارگذاري و ذخيره کنيد. در اين حالت مي‌توانيد از هر کجا از طريق تلفن همراه خود به فايل‌هاي خود روي سرور دسترسي داشته باشيد.

اگر قصد خريد دوربين مدار بسته داريد ما به شما دوربين هايک ويژن را پيشنهاد مي کنيم. دوربين مدار بسته هايک ويژن را مي توانيد در انواع مختلف از نمايندگي هايک ويژن در ايران خريداري کنيد.

راه‌حل 2: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از فضاي ذخيره‌سازي ابري

 اگر برند دوربين مداربسته شما خدمات ذخيرهسازي ابري ارائه مي‌دهد، مي‌توانيد نصب دوربين مداربسته بدون dvr / NVR را روي فضاي ابري انجام دهيد و فيلم‌ها را آنجا ذخيره کنيد.

استفاده از فضاي ذخيره‌سازي ابري نياز به پرداخت هزينه و اشتراک ماهانه دارد. اما مزيت اين روش اين است که سرويس ابري امکان پشتيبان‌گيري از فايل‌هاي حساس و مهم را فراهم مي‌کند. و همچنين به شما امکان مي‌دهد در هر زمان و هر مکان به آنها دسترسي پيدا کنيد.

 

راه‌حل 3: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVR با استفاده از روش UID

امروزه و با پيشرفت فناوري، در اکثر دوربين‌هاي IP، امکان راه‌اندازي و نصب دوربين مداربسته بدون dvr به راحتي امکان‌پذير است. اگر دوربين مداربسته شما از فناوري P2P پشتيباني مي‌کند، راه‌اندازي دوربين‌هاي IP بدون نياز به دستگاه VNR بسيار آسان است.

 

 براي نصب دوربين بدون dvr با روش UID چند مرحله ساده وجود دارد. در زير اين روش را روي دو نمونه دوربين توضيح مي‌دهيم.

مثال اول:

در دوربين آي پي P2P برند Reolink مدل Argus® 2 در 3 مرحله ساده براي انجام تنظيمات دوربين بدون DVR يا NVR آورده شده است.

مرحله 1: نرم‌افزار رايگان دوربين مداربسته را که توسط توسط فروشنده ارائه شده، مانند Reolink App و Client را دانلود و نصب کنيد.

مرحله 2: UID و رمز عبور دوربين را براي اضافه کردن دوربين وارد کنيد.

مرحله 3: در App/Client روي دوربين کليک کنيد. سپس مي‌توانيد Reolink Argus® 2 را از طريق اينترنت مشاهده کنيد.

مثال دوم:

 در دوربين آي پي P2P  برند Vstarcam مدل C24S-PLUS، 3 مراحل سريع و ساده براي انجام نصب دوربين بدون DVR يا NVR به صورت زير است.

مرحله 1: نرم‌افزار رايگان دوربين را که توسط سازنده ارائه شده دانلود کنيد.

مرحله 2: UID دوربين و رمز عبور را براي اد کردن دوربين وارد کنيد (به منظور بهبود امنيت دوربين، حتما رمز عبور پيش‌فرض را تغيير دهيد)

مرحله 3: در App/Client روي دوربين کليک کنيد. اکنون و به همين راحتي مي‌توانيد Vstarcam C24S-PLUS را از طريق اينترنت مشاهده کنيد.

علاوه بر برند Vstarcam و Reolink، سازنده معروف دوربين مدار بسته مانند HIKVISION و Dahua نيز داراي دوربين IP مستقل هستند که از ويژگي هاي مانند: اتصال Wifi ، ضبط ويدئو با کارت SD و پخش ويدئو P2P پشتيباني مي‌کند.

راه‌حل 4: نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVRبا استفاده از روش انتقال پورت

اگر دوربين مداربسته شما از P2P پشتيباني نمي‌کنند يا مي‌خواهيد از طريف مرورگر وب به دوربين خود دسترسي داشته باشيد؛ پس براي نصب دوربين مداربسته بدون dvr کافي است از روش انتقال پورت استفاده کنيد.

براي اين کار بايد پيکربندي روي inteet gateway خود انجام دهيد. اين کار امکان انتقال پورت يا port forwarding را بر روي فايروال شما فراهم مي‌کند.

اول بايد بخش Port Forwarding را پيدا کنيد. اگرچه صفحه هر روتر يا مودم با ديگري کمي متفاوت است، اما معمولا اسامي متداول در منو براي بخش تنظيمات که حاوي Port Forwarding هستند عبارتند از:

 “Port Forwarding”, “Applications”, “Gaming”, “Virtual Servers”, “Firewall”, and “Protected Setup”..

يک port forwarding از پيش تعيين شده پيدا کنيد. اکثر روترها داراي يک منوي کشويي با گزينه‌هاي از پيش تنظيم شده براي اپليکيشن‌هاي معروف هستند. اگر نياز به بازکردن پورت‌هاي يکي از اين اپليکيشن‌ها داريد، آن را از منوي کشويي ” Service Name ” يا ” Application ” (يا اسم مشابه) انتخاب کنيد. و سپس با کليک روي save (يا اسم مشابه) تغييرات خود را ذخيره کنيد.

يک ورودي سفارشي ايجاد کنيد. اگر برنامه‌اي که مي‌خواهيد اضافه کنيد در فهرست نيست، بايد يک port forwarding سفارشي ايجاد کنيد. هر روتر روش کمي متفاوت براي انجام اين کار دارد، اگرچه اطلاعات مورد نياز براي هر روتر يکسان است.

آدرس IP پرايوت کامپيوتر خود را وارد کنيد. اين مورد در قسمت ” Private IP ” يا ” Device IP ” قرار دارد.

تنظيمات خود را ذخيره کنيد. روي دکمه Save  يا Apply  کليک کنيد. همچنين در صورت نياز بايد اجازه دهيد روتر مجدداً راه‌اندازي (restart) شود تا تغييرات اعمال شوند.

مثال نصب دوربين مداربسته بدون DVR / NVRبا استفاده از روش انتقال پورت

در اين جا ما از Reolink RLC-410 به عنوان مثال استفاده مي‌کنيم. در زير روش دقيق نصب دوربين مداربسته بدون dvr با استفاده از روش Port Forwarding را توضيح داده‌ايم.

مرحله 1: آدرس IP دوربين خود را از مسير Device Settings” > “Network Status پيدا کنيد.

مرحله 2:پورت HTTP” و “پورت RTMP” دوربين IP خود را در مسير زير بررسي کنيد.

“Device Settings” > “Network” > “Advanced” > “Setup” > “Port Settings”.

مرحله 3: وارد صفحه وب روتر خود شويد و پورت HTTP و پورت RTMP را به آدرس IP دوربين در روتر انتقال دهيد.

مرحله 4: آدرس IP شبکه WAN شبکه خانگي خود را پيدا کنيد.

مرحله 5: يک مرورگر وب را باز کنيد و آدرس URL را در قالب http: // (wanip): (httpport) وارد کنيد.

 

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 151 تاريخ : جمعه 31 تير 1401 ساعت: 11:36

بهترين دستگاه تست قند خون

دستگاه تست قند خون براي افراد ديابتي داراي اهميت زيادي است تا با اندازه‌گيري و مديريت قند خون از عوارض اين بيماري پيشگيري نمايند.ولي در اين حين يافتن بهترين دستگاه تست قند خون که داراي اعتبار کافي بوده و ارزيابي‌هاي آن دقيق و قابل استناد باشد، به‌مراتب حياتي‌تر است. باوجود محصولات کم‌کيفيتي که فاقد مجوزهاي ايمني وزارت بهداشت هستند، خريد نمونه‌هايي استاندارد که داراي هولوگرام و برچسب ايمني باشند، دقت نظر کافي را مي‌طلبد. در غير اين صورت اندازه‌گيري‌هاي دستگاه چندان معتبر نبوده و احتمال خطاي آن بالا است.

دستگاه تست قند خون چگونه عمل مي کند؟

دستگاه اندازه گيري قند خون يا گلوکز را اندازه گيري مي کند. گلوکز يک قند ساده است که منبع اصلي انرژي در بدن است. بدن شما کربوهيدرات هاي جذب شده از طريق غذا را به گلوکز تبديل مي کند.

استفاده آسان

استفاده از اکثر مدل هاي دستگاه هاي آزمايش قند خون آسان است و تنها کاري که بايد انجام دهيد اين است که يک نمونه خون کوچک روي نوار آزمايش قرار داده و نوار آزمايش را در شکاف دستگاه قرار دهيد.با اين حال مدل هاي پيچيده تري نيز وجود دارد که به عنوان مثال ، هر بار که دکمه ها را فشار مي دهيد ، بايد آنها را تنظيم کنيد. از آنجا که اکثر بيماران ديابتي مجبورند اين کار را چندين بار در روز تکرار کنند ، پيشنهاد مي کنيم مدل هايي انتخاب کنيد که کار با آنها آسان باشد.

اهميت دقت دستگاه

مهمترين ويژگي دستگاههاي آزمايش قند خون دقت آنهاست. به طور کلي ، بهترين دستگاه تست قند خون با کيفيت بالا مي توانند نتايج دقيق را نشان دهند ، با اين تفاوت که همه اين نوع دستگاه ها حدود 10? خطا دارند. اما براي تحقيقات بيشتر مي توانيد اندازه گيري هاي خود را با نتايج آزمايشگاهي مقايسه کنيد. (آزمايش خون نتايج دقيق تري از آزمايش کننده قند خون نشان مي دهد)

انواع دستگاه هاي آزمايش قند خون

تستر قند خون بدون سوزن

اين محصول براي افرادي که از برش سوزن خسته شده اند ايده آل است. در اين مدل قند خون توسط حسگر اندازه گيري مي شود و محل آن روي دست است.

 

دستگاه تست قند خون هوشمند

نوع دستگاه هوشمند هزينه بالايي دارد و اطلاعات شما را ذخيره مي کند. همچنين به شما امکان مي دهد اطلاعات خود را از طريق تلفن و آنلاين با افراد ديگر به اشتراک بگذاريد.

 

دستگاه تست قند خون مچ دست

نوع مچ دستي اين دستگاه به دليل استفاده ساده و آسان از محبوبيت بالايي برخوردار است و سطح قند خون را بدون نياز به خون اندازه گيري مي کند. به اين ترتيب مي توان تست را بدون نوار انجام داد.

 

راهنماي خريد بهترين مارک دستگاه تست قند خون

بسياري به خريددستگاه تست قند خون ژاپني روي مي‌آورند، در اين حالت به نام شرکت واردکننده و درجه اعتبار آن دقت نماييد تا در دام نمونه‌هاي تقلبي گرفتار نشويد. برخي از انواع دستگاه تست قند خون مچي در ايران به حافظه براي ثبت مقادير خون اندازه‌گيري شده مجهز هستند که اين امر ارزيابي و بررسي قند خون را در دوره‌هاي متوالي امکان‌پذيرمي‌نمايد. ازاين‌رو در زمان خريد اين دستگاه به وجود يا عدم وجود چنين ويژگي در آن دقت نماييد.

 

بعضي ديگر از انواع دستگاه تست قند خون آلماني و نمونه‌هاي مرغوب امکان محاسبه ميانگين قند خون را به‌صورت هفتگي، ماهانه و … فراهم مي‌سازند که اين مزيت نيز تنظيم برنامه مديريت ديابت را امکان‌پذيرمي‌سازد. پزشکان درراهنماي خريد دستگاه تست قند خون هميشه به بيماران توصيه مي‌کنند تا به سمت نمونه‌هايي با امکانات بيشتر مانند اشتراک‌گذاري داده‌ها، اعلام صوتي تست قند خون، اتصال به اپليکيشن و … مايل شوند. بدين ترتيب و با اين رويکرد سلامت خود را تا حد زيادي تضمين نمايد.

 

قيمت دستگاه تست قند خون

قيمت دستگاه تست قند خون بر اساس مزاياي، مشخصات و امکانات آن رقم مي‌خورد. به‌واقع هرچه امکانات يک دستگاه بيشتر باشد، به‌مراتب هزينه بالاتري را نيز در زمان خريد به شما تحميل مي‌سازد. براي مثال قيمت دستگاه تست قند خون بدون سوزن کمي به نسبت نمونه‌هاي معمول بيشتر است. البته نوع برند و ميزان اعتبار آن نيز بر روي قيمت اين دستگاه‌ها بي‌تأثير نبوده به‌گونه‌اي که قيمت دستگاه تست قند خون ژاپني در قياس با نمونه‌هاي آلماني آن به نسبت کمتر است. البته مبحث قيمت‌گذاري به ميزان دقت و درصد خطاي دستگاه، سرعت اندازه‌گيري، سيستم کنترل حجم خون، در دسترس بودن وسايل جانبي و … نيز بسيار وابسته است. گاهي به خيال يافتن نمونه‌اي ارزان‌تر با مشکلات کمبود وسايل جانبي مواجه شده يا از امکانات عرضه‌شده توسط دستگاه چندان رضايت نداريم.

 

پرفروش‌ترين دستگاه تست قند خون

پرفروش‌ترين دستگاه تست قند خون در حال حاضر داراي مشخصه‌هايي چون بالاترين محدوده اندازه‌گيري قند، داراي نوار تست بر مبناي آنزيم GOD و … بوده زيرا کارآمدي بالايي را عرضه مي‌کند.در ادامه تعدادي از پرفرو شترين اين دستگاه ها را معرفي کرده ايم.

منبع:

https://lawyersiran.tebyan.net/newindex.aspx

http://mokhs.bigsite.ir/post-616.html

http://luxshop1.loxblog.com/post/144/%DA%A9%D8%AA%D8%B1%DB%8C%20%D8%A8%D8%B1%D9%82%DB%8C.htm

http://hamyareweb.blogfa.com/post/116

http://seo.eklablog.fr/-a212420791

https://kasbokareonline.yektablog.net/Post/79/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87+%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

https://hamyaremarketing.niloblog.com/p/87/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87-%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1-%D8%B3%D8%B1%D8%AF

http://clik.blogg.org/-a212420783

https://data208.blogiran.net/Post/42/%D8%AF%D8%B3%D8%AA%DA%AF%D8%A7%D9%87+%D8%A8%D8%AE%D9%88%D8%B1+%D8%B3%D8%B1%D8%AF

https://digital-world109.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://moz.kazeo.com/-a212420785

https://hamyare.blog.ir/1401/01/28/%D8%AC%D9%84%DB%8C%D9%82%D9%87-%D9%85%D8%B1%D8%AF%D8%A7%D9%86%D9%87

https://hamyareweb.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://bestkhabar.blogfa.com/post/46

http://miu.cd.st/-a212420779

https://haminshekli.blogspot.com/2022/04/blog-post.html

http://big.id.st/-a212420775

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 206 تاريخ : جمعه 17 تير 1401 ساعت: 12:32

Best Spotify Promotion service for artists on Spotify 2022:

With its unique playlists, profile customization for its powerful algorithms, Spotify offers a wide range of tools that allow musicians to show their talent to the world.

 

Spotify is a sea of opportunities for manufacturers, but there's a point.

 

With thousands of hours of music uploaded to the platform around the world, highlighting and attracting attention is one of the biggest challenges that independent artists face.

 

Gaining popularity is entirely by attracting attention and gaining the right audience for what you create.

 

With the right music marketing app that includes Spotify's correct advertising service, convenient tools and ads of choice for Spotify playlists, you can significantly increase your chances of making it big.

 

Here, we will discuss three key strategies you can apply effectively to promote your Spotify song or album.

 

Customize Spotify Profile (Channel):

Your Spotify profile talks about your professionalism and recognition as an artist.

 

Spotify's profile photo is the first impression the user sees, and the user makes different decisions at that stage whether they want to listen to your music.

 

Building a personal brand as an artist is as important as creating exceptional music because your brand is what makes you differentiate yourself among thousands of others in the music industry.

 

When people notice your song on Spotify or any other music ad service on the Inteet, they see visual elements – profile picture and cover graphics.

 

Make sure to create a unique identity for yourself to reflect each of your creations.

 

Once you've got your basics right, the next step is to verify your artist profile.

 

Anyone can create a Spotify account and establish themselves as a musician in today's world.

 

But the verification process helps you bring more credibility to your profile, making Spotify easier to get to know you as an artist as well.

 

You can automatically verify by signing up for Spotify for artists.

 

Spotify Promotion Advantage:

By hearing your song by thousands of people around the world, you are gradually increasing your chances of being selected by Spotify's algorithm and eventually making your way to Spotify's official playlists.

 

Black White Promotion directly accesses a decent set of audiences, so it's likely that you'll create a more prestigious and engaging collection of follow-ups around the world.

 

The more ears there are, the more engagement there will be – your Spotify artist profile you've created will soon be filled with more follow-ups than you want.

 

 

 

 

 

Get Spotify promotion using new radio playlists:

Previously, radio and television ruled music artists and their publications.

 

Now everything has to do with playlists.

 

Playlists are an integral part of the music streaming ecosystem and will be more vital for new and independent artists to promote ratings.

 

The goal of a music promotion service is to promote artists' ranks and songs in the best way.

 

In such circumstances, the Spotify Black White Promotion ad is ahead.

 

Do you need real Spotify promotion?

Black White Promotion is a music marketing company that focuses on Spotify's advertising services. For more information, visit BlackWhitePromotion.com today.

 

https://www.openstreetmap.org/user/KayBush3

https://www.tripadvisor.com/Profile/kaybM9567SW

https://www.4shared.com/u/djkmTgbv/KayBush3.html

https://www.indiegogo.com/individuals/29604063

https://www.mixcloud.com/KayBush34/

https://loop.frontiersin.org/people/1877188/bio

https://www.wattpad.com/user/KayBush3

https://www.eveote.com/shard/s617/sh/956cb573-ee58-fee1-0f31-2473b278c17c/c310252437ccdfbc284bc47b58ca58db

https://knowyourmeme.com/users/kaybush3

https://3dwarehouse.sketchup.com/user/5d819fcd-3435-4521-8cd2-70b3dda2d455/Kay-B

https://seekingalpha.com/user/56749928/followers

https://justpaste.it/9gi14

https://www.atlasobscura.com/users/kaybush3

https://trello.com/u/kaybush3

 

خواهر...
ما را در سایت خواهر دنبال می کنید

برچسب : نویسنده : کاووسی فر emmtehann5 بازدید : 131 تاريخ : يکشنبه 12 تير 1401 ساعت: 21:50

لینک دوستان

خبرنامه